Home / Interviuri  / Managementul BLUM România privește cu încredere spre 2023

Managementul BLUM România privește cu încredere spre 2023

Cum a fost anul 2022 pentru BLUM România? Ce probleme ați întâmpinat? Cum le-ați gestionat?

 

 

Andrei Emil Miinea, general manager BLUM România: „În urma celor doi ani de restricții pe perioada pandemiei, în care cererea de mobilier și, în consecință, a produselor noastre, au crescut, ne-am confruntat, în schimb, cu un an 2022 pe un trend negativ, aspect ce a fost cauzat de mai mulți factori macroeconomici. Nu vom intra în prea multe detalii cu privire la acești factori notorii în domeniul de business atât la nivel național cât și internațional, însă putem afirma că unii dintre aceștia au fost perceptibili încă din perioada anului 2021, precum creșterile costurilor cu materiile prime, la care s-a adăugat o rată a inflației aflată pe un trend ascendent de la lună la lună.

 

 

Astfel, anul 2022 a venit ca un an plin de provocări și de decizii luate în consecință, pentru a ne dezvolta atât businessul, cât și brandul. Ne-am mutat depozitul într-o locație mult mai mare cu scopul de a eficientiza fluxul logistic și relațiile comerciale cu partenerii noștri. Am depus documentația pentru obținerea avizului în vederea extinderii depozitului și a showroom-ului companiei noastre. Am organizat o serie de evenimente interne cu producători de mobilier, arhitecți, designeri de interior, iar cu ocazia participării de anul acesta la Târgul Internațional BIFE-SIM, am avut oportunitatea de a prezenta pieței internaționale noutățile, produsele, serviciile și conceptele din portofoliul companiei noastre.”

 

 

Ce v-ați propus pentru anul 2023? Ce planuri aveți pentru a merge înainte și a face față noilor provocări?

 

Andrei Emil Miinea, general manager BLUM România: „În 2023 vom veni, cu siguranță, cu produse și servicii noi. În luna mai, vom fi prezenți la Târgul Internațional INTERZUM din Köln, unde vom avea oportunitatea, printre altele, să ne revedem colegi și parteneri de pe tot globul. În cea de-a doua jumătate a anului, compania noastră are planificată începerea renovării showroom-ului din Otopeni și, printre altele, actualizarea acestuia cu toate produsele și conceptele pe care le avem de oferit pieței din România.

 

 

Pentru 2023 se prevede un viitor incert al întregului domeniu de business. Personal văd acest an și ca venind cu o multitudine de oportunități. În consecință, rămânem optimiști, fără a ne referi însă la aspecte ce nu se află în sfera noastră de control, precum întreaga piață și domeniul de business, ci la aspectele pe care le putem controla și față de care sunt convins că vom reuși să obținem cele mai performante rezultate. Astfel, cum am fost apreciați de către toți partenerii și colaboratorii noștri de până acum, ne propunem și vom rămâne în mod cert un partener de încredere pentru ei și chiar intenționăm să dezvoltăm prin diverse metode conceptul de „Trusted Partner”, întrucât pentru noi și compania noastră există o viziune doar pe termen lung în ceea ce privește relațiile de colaborare.”

 

Toate produsele și serviciile pot fi consultate pe blum.com/ro

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT