Viitoarele tendințe de design de interior lansate la Maison&Objet 2023
E timpul să aveți grijă!
Reconcentrați-vă, regrupați-vă, răsfățați-vă simțurile, reconectați-vă cu sinele vostru, cu ceilalți și cu mediul înconjurător. Pentru ediția din ianuarie, organizatorii Maison&Objet au pus în lumină aceste valori semnificative, orientate spre viitor, cu tema TAKE CARE!
Echipa Revista MOBILA a fost prezentă în Franța, la prima expoziție de mobilă, obiecte de casă, design, decorațiuni și stil de viață a anului 2023.
Cifrele Maison&Objet, 19-23 ianuarie 2023
2 337 de companii expozante (518 noi)
60 de țări reprezentate
996 de branduri franceze
1 341 de mărci internaționale
Țări de top (cu excepția FRANȚEI)
ITALIA (314)
SPANIA (119)
BELGIA (113)
DANEMARCA (96)
GERMANIA (86)
ȚĂRILE DE JOS (84)
REGATUL UNIT (76)
67.429 de vizitatori, din 144 de țări
37 487 de vizitatori francezi
29 942 de vizitatori străini
Țări de top (cu excepția FRANȚEI)
ITALIA (4657)
BELGIA (3298)
ȚĂRILE DE JOS (2256)
REGATUL UNIT (2220)
SPANIA (2195)
GERMANIA (2152)
SUA (1426)
Organizatorii Maison&Objet au anunțat că, începând din primăvară, vor pune la dispoziția clienților o platformă unde își pot prezenta produsele – marketplace – prin intermediul deja cunoscutei MOM, pentru a putea prospecta și iniția afaceri cu noi contacte în Europa, pe tot parcursul anului. În plus, mărcile europene vor putea să-și creeze propriile magazine electronice B2B, pentru a accelera și eficientiza vânzările cu clienții existenți. Ei au mai anunțat că, începând cu următoarea ediție a Maison&Objet Paris, participanții vor avea și un serviciu de intrare și amplasare comenzi la expoziția online.
Viitoarele tendințe de design de interior, lansate la Maison&Objet 2023
Palete colorate, hipertextură, wellness acasă, iată un nou mod de a trăi. În lumea designului interior, la fel ca și în modă, totul evoluează și se transformă. Unele tendințe de design interior revin, altele dispar, iar unele ies în evidență cu o atitudine atemporală.
Canapeaua revine ca punct de atracție al livingului
Canapelele modulare sunt cele mai notabile reveniri atunci când vine vorba de crearea sufrageriei perfecte. S-a produs o schimbare în ceea ce caută clienții de ceva vreme – fotolii și canapele confortabile mai „casnice”, cu perne adânci și mai multe curbe, în general. Confortul, cocooning-ul și crearea propriei lumi, fie că este La Dolce Vita a italienilor sau hygge-ul danezilor (NR: cămin fericit), reprezintă o temă cheie.
Culorile, vitale pentru orice proiect de design interior
Culorile sunt ca un limbaj vizual universal înțeles de toți. Acestea ar trebui să reflecte întotdeauna spiritul proprietarilor, creând o atmosferă în care să se simtă bine. În acest an, vă puteți aștepta la curcubeie de culoare pe tot drumul de la intrare până în sufragerie. Designerii s-au jucat cu culorile, au îmbinat nuanțele pentru a crea piese și interioare distractive și vibrante.
O nouă eră a ospitalității de lux
Ospitalitatea de lux se referă la cea mai bună experiență pentru toate cele cinci simțuri. Servicii excelente în orice moment, o varietate de opțiuni de mese rafinate, agendă culturală bogată, toate acestea combinate fac experiența ideală de ospitalitate de lux. Cu toate acestea, niciun hotel sau bar nu poate fi luxos dacă nu are un design interior remarcabil. La Maison et Objet, au fost prezentate amenajări de lux pentru industria ospitalității.
Contemporary Modern
Designul modern contemporan reunește elemente din ambele stiluri nu numai pentru a se completa reciproc, ci și pentru a crea un spațiu armonizat. Stilul Contemporary Modern are linii arhitecturale curate. Desenele arhitecturale prezintă o eleganță sofisticată și atemporală. Culorile moderne contemporane variază de la nuanțe pământii și nuanțe de rugină, până la turcoaz, maro și verde măsliniu. Cu linii de mobilier curate și elegante, acest stil va înfrumuseța orice cameră.
Următoarea ediție a spectacolului Maison&Objet va avea loc între 7 – 11 septembrie 2023
Va fi o expoziție optimistă și expresivă, încurajată și de Paris Design Week, care se desfășoară în paralel, în oraș, din 7 până la 16 septembrie. Va fi lansat un nou sector dedicat bunăstării și frumuseții, care va extinde oferta cu o nouă categorie de produse foarte promițătoare pentru piață.
De 25 de ani, Maison&Objet reunește comunitățile internaționale de design, decorațiuni și stil de viață. Misiunea Maison&Objet este de a dezvălui talentele, de a genera conexiuni și de a oferi inspirație, atât online, cât și offline, ajutând astfel afacerile să se dezvolte.