Timp de o săptămână, în luna aprilie, oricine reprezintă ceva în lumea mobilierului și a designului, dar și toți cei interesați de noutățile din industrie, merg la Milano pentru a lansa, a vedea, a descoperi, și a savura deliciile Târgului de Mobilier. Spectrul de produs prezentat acoperă totul, începând cu piesele de top unicate, create pentru proprietarii de super-iahturi, până la instalațiile experimentale ale studenților la arte. Unul dintre motivele pentru care atenția tuturor se îndreaptă spre Milano este, în primul rând, faptul că formele, conceptele, culorile și materialele prezentate sunt filtrate prin ecosistemul designului, influențând stiliștii, fotografii, advertisingul, scenografii și, în cele din urmă, strada. Felul în care lumea va arăta anul următor se va datora, în mare măsură, Salone del Mobile.Milano. Trei culori s-au desprins din fundal anul acesta, la Milano: verde, roz și albastru
VERDE PAL
De câțiva ani buni, Forest Green, verdele crud al pădurii, stă în lumina reflectoarelor. Chiar și anul acesta a rămas în vogă, dar cu mult mai subtil și mai grațios. Tonurile mai sofisticate de salvie și eucalipt au momentul lor.
VIAȚA ÎN ROZ
Rozul nu dă semne de scădere în preferințe. Cu toate acestea, în 2018 a avut loc o schimbare tonală de la rozul Blush, de anul trecut, la cel al caisei de la capătul spectrului, la nuanțele trandafirii, coral și cele pale de teracotă.
NOUL ALBASTRU
Albastrul în nuanțe pale din anii anteriori a ieșit din modă. În acest an, designerii au hotărât să fie îndrăzneți pe frontul acestei culori. Poți numi nuanța la modă: Yves Klein, Majorelle, cobolt sau electric, dar ce contează un nume, până la urmă?! Important este că oferă o strălucire specială, specifică anilor ’80.
Sursă fotografii: livingetc.com