Strategia Sarmexin este apropierea de clientul român
ILEANA BLIDAR, director economic SARMEXIN Satu Mare: „Anul acesta vrem să cucerim publicul cu produse noi la care am lucrat minuțios. Propunem un mobilier din lemn masiv adaptat gustului tinerilor și la prețurile pe care pot să și le permită, ținând cont că sunt la început de drum și nu au venituri foarte mari. Am văzut că au gusturi bune, le place mobila românească de calitate. Am abordat diferit piața internă, în sensul că ne-am înscris la toate târgurile de profil din țară. Daca anul trecut am participat la București, Constanța – ca orașe prioritate, în acest an am expus deja la Cluj, Constanța, București și ne-am înscris la târgurile care urmează, respectiv Arad, Timișoara, Brașov, Sibiu, la BIFE-SIM în toamnă, practic vrem sa fim prezenți cu mobilierul SARMEXIN la toate târgurile mari din țară. Noi suntem într-adevăr o firmă cunoscută, produsele se știu, dar nu este același lucru ca atunci când pot fi vizionate live. Avem pagină de internet, se pot vizualiza și comanda pe site, dar este altceva dacă poți să le atingi. Vezi dimensiunile, culorile, calitatea produsului, confortul produsului. Și atunci ne-am gândit să venim în întâmpinarea românilor cu produsele noastre, ca să le cunoască mai bine, să ne cunoaștem reciproc.”