PROCONSEL face depanări online, în timp real
FLORIN HORLACI, director general PROCONSEL: „Noi am investit mult în partea de asistență tehnică online. La ora aceasta ne spun clienții că suntem cei mai buni, reușim să facem depanări online în timp real, într-o oră de la semnalare suntem pe computerele mașinilor pe care le servim, le depanăm online în proporție de peste 90%. Nu mai avem nevoie să ne deplasăm cu tehnicieni, cazări, benzină, mașini, cu ore de drum în România unde 300 de km îi faci în 7 ore, nu în 3. Depanăm online!”
STEFAN VLADU, inginer departament tehnic PROCONSEL: „Am avut multe cazuri în care m-am dus până la Suceava ca să apăs un buton și de atunci încercăm întâi o variantă online. E mult mai rapidă și pentru client, el nu stă cu utilajul oprit. Funcționează, am încercat și în străinătate. Am avut experiența să dau drumul, să instalez un utilaj. Omul se pricepea cât de cât de cealaltă parte a firului.”
FLORIN HORLACI, director general PROCONSEL: „Pe acest segment eu am insistat foarte mult, bineînțeles am sprijin enorm de la producători. Suntem legați online cu magazia de piese de schimb din Italia. Noi în 24 de ore aducem la peste 90% din piesele de schimb în România. În 2 zile la client, în 24 de ore la București. Intervenim online pe baza filmărilor cu telefonul, pe baza filmărilor pe orice, pe net îi depanăm omului mașina și îi spunem ce, cum și unde trebuie să apese.”