Home / Industria Mobilei  / NETT FRONT, companie de succes în România, cu potențial de creștere pe piața internațională

NETT FRONT, companie de succes în România, cu potențial de creștere pe piața internațională

 

Compania Nett Front a fost înființată în anul 2006, la Târgu-Mureș. Producea uși de mobilier, cu tehnologia și aparatura importată de la partenerii de afaceri din Ungaria.

 

Bartha András, manager general NETT FRONT: „Cu câțiva ani înainte de asociere, partenerii noștri au pornit o linie de producție în Ungaria, iar mai târziu eu m-am alăturat. Ei aveau deja know-how-ul și tot ce este necesar pentru a realiza ușile de mobilier. Cumpăram fronturile de la ei și vindeam produsele în România. În urmă cu 13 ani, împreună cu ceilalți 2 parteneri, contribuind în mod egal, am hotărât să deschidem propria fabrică la Târgu Mureș, unde suntem și azi acționari. Am început cu opt angajați, pe care i-am trimis la specializare la fabrica din Ungaria. Pas cu pas am căutat potențiali clienți și am  construit un sistem care se baza pe reselleri, adică firme care cumpărau produsele de la noi și le vindeau mai departe.”

 

 

Calitatea produselor a făcut diferența

 

Ușile produse de NETT FRONT erau de o calitate net superioară celor ce se fabricau sau se importau la aceea vreme în România. De aceea au devenit foarte căutate. Compania a fost nevoită să-și mărească rapid capacitatea de producție, pentru a putea face față cererii.

 

 

Bartha András, manager general NETT FRONT: „Unul dintre cele mai grele momente din istoria fabricii a fost când a trebuit să găsim o locație mai mare, să ne mutăm acolo rapid, fără să oprim producția. Toată operațiunea trebuia realizată într-o lună, chiar în decembrie, în perioada sărbătorilor. Cu perseverență și cu multe sacrificii am reușit. Am mutat fabrica într-o locație de două ori mai mare. Ne-am continuat activitatea într-un loc mult mai spațios și ne-am orientat către investiții cu care puteam mări capacitatea de producție. Am dotat linia de înfoliere și de prelucrare cu utilaje noi, performante. Pentru a putea satisface cererea crescătoare a pieței, pe parcursul anilor 2013, 2015, 2018 am accesat și fonduri europene nerambursabile prin Programul Operațional de Dezvoltare Regională. Am ajuns la 130 de angajați, în diferite departamente. Am pus mare accent pe dezvoltarea departamentului de vânzări. Am pornit cu un singur agent pe toată țara. Azi avem deja 10 angajați implicați în tot ce înseamnă vânzări și în afară de reselleri am reușit să ajungem până la cele mai mici firme și chiar la tâmplari care lucrează în sistem de persoană fizică autorizată. Prin investițiile recente am reușit creșterea capacității de producție și abordarea sectorului industrial printr-o echipă specializată pe industrie.”

 

 

Cea mai mare realizare a fost trecerea de la piesele standardizate la cele cu mărimi atipice

 

Bartha András, manager general NETT FRONT: „Am început să producem piese la comandă în mărimile dorite de client. Față de PAL, MDF-ul este un material mult superior și se poate modela. Am reușit să producem uși de mobilier de o diversitate foarte mare de culori, decoruri și modele, cu flexibilitate de execuție. Ne deosebim de competitori prin operativitate, calitate, o gama variată de produse cu un design ce urmărește trendul mondial (tipuri de frezări, culori) și cel mai mult ne diferențiem prin capacitatea foarte mare de producție atât la ușile care sunt fabricate în serie cât și la cele cu dimensiuni atipice fie ele înfoliate sau vopsite.”

 

 

Investițiile majore în tehnologie și personal sunt cheia succesului NETT FRONT

 

Compania  a achiziționat  un program informatic pentru prelucrarea comenzilor, automatizarea acestora și optimizarea producției.

 

Bartha András, manager general NETT FRONT: „Ne-a ușurat foarte mult munca, însă nu ne-am oprit aici. În paralel am extins și departamentul tehnic mărind echipa cu muncitori specializați capabili să lucreze în echipă, ceea ce este foarte important pentru noi. Am ajuns la o calitate superioară, la standarde europene, atât în privința produselor, cât și a serviciilor. Mai mult am pus și mai mare accent pe departamentul marketing, pe strategii de vânzări. Avem chiar și designer care urmărește cele mai noi trenduri, le studiază și le implementează în oferta companiei. Dar, ne diferențiem de ceilalți competitori din țară și datorită experienței. Am pornit la drum cu parteneri care aveau deja multă experiență în domeniul fabricării ușilor de mobilier. Cunoșteau procedurile de înfoliere și vopsire. Au experimentat cele mai bune metode de producție și știau care sunt cele mai bune utilaje și materii prime pe care le putem folosi pentru a produce o calitate superioară.”

 

 

În anul 2018, NETT FRONT și-a dublat capacitatea de producție

 

Echipa de conducere NETT FRONT crede că afacerea este în creștere și datorită dezvoltării imobiliare din România. S-au construit foarte multe case, care trebuie mobilate. Românii devin tot mai exigenți, cei mai mulți dintre proprietarii de imobile noi au lucrat în afara granițelor țării, s-au obișnuit cu calitatea și cu designul.

 

 

Bartha András, manager general NETT FRONT: „Cei mai mulți comandă mărimi atipice, pe care noi le putem executa. Suntem atenți și la micile detalii, ceea ce iarăși ne deosebește de ceilalți competitori. Pot spune că noi dominăm acest segment al pieței din România. Între timp am extins și fabrica, producem pe o suprafață de aproape 10.000 de metri pătrați. Anul trecut am avut o creștere semnificativă. Am făcut o investiție enorm de mare, prin care am reușit să dublăm capacitatea de producție față de anul 2017. A fost un pas foarte important, care ne-a deschis și posibilitatea de a cocheta cu piața externă. În acest an, am participat pentru prima oară la renumita expoziție Interzum, din Cologne, Germania. Am fost printre cele opt firme participante din România, prin intermediul  Asociației Producătorilor de Mobilă din România cu sprijinul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat. Le mulțumim pentru sprijinul acordat. Ne-am bucurat că am fost văzuți. Am avut destul de mulți vizitatori interesați de produsele noastre. Cu timpul suntem siguri că vom avea colaborări fructuoase.”

 

 

Specialiștii companiei urmăresc foarte atent piața și tendințele globale, sunt într-o continuă cercetare

 

Conducerea NETT FRONT crede că este imperios necesară implementarea continuă a celor mai noi tehnologii, a celor mai bune materiale prime și nu în ultimul rând a mentalității vest europene.

 

 

Bartha András, manager general NETT FRONT: „Vom introduce în curând noi modele de uși de mobilier, concepții proprii cu noi tipuri de folii achiziționate recent. Vom avea o paletă și mai vastă, pentru toate gusturile. În fiecare an, în domeniul amenajării interioare apar noi tendințe sau ies în evidență unele din anii anteriori, fenomen ce poate fi analizat la nivel general, global, în țările cu influență puternică, ori, la nivel regional, în zone mai restrânse. Fronturile noastre de uși reprezintă, la rândul lor, o mică parte a acestor tendințe, însă ușilor în sine, ca accesorii, nu li s-a acordat o atenție deosebită, la fel ca mânerelor, structurilor interne ale mobilierului etc. întrucât mobila a fost abordată ca un întreg, alături de toate accesoriile sale. Datorită ritmului alert de dezvoltare a tehnologiei și realizării rapide a tendințelor (fast trend), a sosit timpul să acordăm atenție sporită caracteristicilor fronturilor, având în vedere că determină în mare măsură atmosfera, stilul unui interior. Avantajul ușilor noastre este că există în atât de multe combinații (decor, frezare, formă și dimensiune) încât din ele pot fi create produse potrivite oricărui trend. Culorile noi definite la nivel global sunt nuanțele de negru, uni mat și cele foarte închise – verde închis și albastru închis – care pot fi alăturate cu încredere imitațiilor de lemn rustic foarte moderne, regândite, de nuanță maro cald. Astfel, nuanțele calde, precum bej, crem și griurile colorate revin la modă, trecând în fața nuanțelor reci de alb și gri care domină deja de un deceniu. În combinarea și culminarea acestor culori uni, noul truc este introducerea discretă a unei pete de culoare vioaie (de ex. mov, verde, albastru, galben, roșu) la culorile pământii și așa apropiate de natură, pentru a revigora atmosfera și a rupe seriozitatea culorilor închise. În ceea ce privește mobilierul, este important de menționat că și în acest an, suprafețele mate și ultra mate domină în fața celor lucioase. În lumea formelor, conduc în continuare ușile cu frezare pe cant și sistem de deschidere de tip „push” care ajută la evidențierea accentuată a esteticii moderne reprezentate de culorile sus menționate. În general, recomandăm două metode principale de compoziție, aranjamentul modern și cel clasic. Important este să obținem o amenajare cât mai practică, simplă, curată, cu ajutorul căreia să transmitem o atmosferă estetică (armonioasă și potrivită stilurilor). Indiferent de orientarea pe care o alegem, trebuie să luăm în considerare faptul că în lumea accelerată de azi ne poate ajuta foarte mult o amenajare în care fiecare mobilă își are poziția desemnată, astfel încât să găsim locul unui obiect fără să ne gândim prea mult. Din acest motiv este bine să începem proiectarea prin simplificare și să creăm spații de depozitare mari care vor fi ascunse oricum cu uși. Mesajul trendurilor trebuie să reflecte spiritualitatea unei epoci. Anul în care ne aflăm ilustrează o atmosferă solemnă și totodată modernă, exotică. Designerii creează spații care îndeplinesc dorințele inhibate în societățile moderne. Dorul de natură se amplifică permanent, dar, pe de altă parte, confortul asigurat de tehnologie și dispozitivele electronice nu trebuie să scadă. Culorile închise asigură întoarcerea spre sine, calmul, liniștea și stabilitatea.”

 

 

Detalii despre produsele companiei pe nettfront.ro

 

 

 

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT