Home / Promo  / Ne vedem la Xylexpo!

Ne vedem la Xylexpo!

Cea de-a 27-a ediție a Xylexpo este gata să-și deschidă porțile în perioada 12-15 octombrie, în Pavilioanele 22 și 24 din FieraMilano-Rho, pe o suprafață totală de expoziție de 36 de mii de metri pătrați. 280 de expozanți, o treime venind din străinătate, vor prezenta o gamă end-to-end de tehnologie avansată, de la operarea primară la finisarea suprafețelor.

 

Acest nou concept de expoziție mare dedicat tehnologiei de fabricație, rezultă dintr-un parteneriat între BI-MU și Xylexpo, respectiv organizat de Ucimu-Sistemi per produrre – Asociația italienilor producători de mașini-unelte, roboți și automatizări – și Acimall, Asociația italiană a producătorilor de utilaje pentru prelucrarea lemnului. Cele două evenimente vor oferi un nou scenariu unde operatorii vor avea oportunitatea de a găsi expertiză, soluții și idei pentru un obiectiv comun: producând cu metode din ce în ce mai durabile și eficiente, conform principiilor Industriei 4.0.

 

Vânzările de spații expoziționale s-au închis în urmă cu câteva săptămâni: „Anul acesta, am preferat să evităm dispersia, făcând tot posibilul să plasăm toți expozanții în două pavilioane, evitând „anexele” care sunt mai puțin atrăgătoare pentru vizitatori”, a declarat Dario Corbetta, managerul expoziției. Am considerat că acest Xylexpo ar fi diferit de trecut, din motivele pe care le știm cu toții, și am luat decizii pentru a susține calitatea evenimentului, mai degrabă decât vânzările de zonă expozițională. Ca urmare, avem o listă lungă de așteptare a companiilor care – după ce și-au amânat decizia de a participa prea mult timp – nu vor putea să ni se alăture în octombrie.”

XYLEXPO TV

Un debut în acest an este „Xylexpo Digital”, un canal (de fapt două, unul în italiană și unul în limba engleză) care va difuza întâlniri, conversații, discuții la mese rotunde, demo-uri și vizite la stand de miercuri, 12 până vineri 14. Va fi, în primul rând, o modalitate pentru cei care nu vor fi la Milano să viziteze expoziția, datorită echipelor care se vor plimba de-a lungul culoarelor sălilor, urmând trasee axate pe tehnologii sau subiecte specifice. Nu va fi același lucru cu a fi fizic acolo, dar pentru prima dată, toată lumea va avea ocazia să se deplaseze, să se plimbe prin săli, să se uite mai atent la un produs nou, să asculte opinia unui expozant sau vizitator.

 

„Știm că, la fel ca orice altă expoziție din această perioadă, va trebui să ne confruntăm cu situații diferite, pornind de la inițiativa noastră de expoziție digitală. ” Xylexpo Digital” este o propunere tangibilă și va rămâne accesibilă și după expoziție: canalul nostru de televiziune, a adăugat Corbetta, pentru a permite participarea la evenimentele „Xylexpo Arena”, să viziteze standurile expozanților care s-au alăturat inițiativei, și va fi accesibil și în intervalul de timp până la următoarea ediție, reducând decalajul până la Xylexpo 2024, cu posibilitatea de a încărca conținut suplimentar și de a capta atenția operatorilor din întreaga lume”.

 

Pilonul „televiziunii Xylexpo” va fi Xylexpo Arena, zona care oferă în mod tradițional evenimente și prezentări.

 

Mai recent, evenimentului i s-a alăturat și Viscom Italia, spectacolul de comunicare vizuală care va dedica o mare secțiune comunicațiilor digitale, unul dintre subiectele „puternice” ale acestei perioade.

PENTRU VIZITATORI

Destul de clar, după recentele lockdown-uri, vizitatorii așteaptă cu nerăbdare o experiență „fizică”: primele date de la serviciul de preînregistrare – ușor accesibile de pe site-ul expoziției www.xylexpo.com  pentru a se înregistra și a intra în incinta târgului fără întârzieri – indică faptul că evenimentul de la Milano este așteptat cu nerăbdare de un public de înaltă calitate, conștient că Xylexpo va fi o scenă a celei mai bune tehnologii pentru lemn și materiale pe bază de lemn.

 

O nouă inițiativă pentru vizitatori este lansarea „Proiectului educațional”, conceput inițial pentru a fi introdus la Xylexpo 2020, apoi amânat din mai până în noiembrie și, în cele din urmă, amânat pentru 2022. Anul acesta, aproximativ douăzeci de școli vor fi invitate la Xylexpo, institute dedicate educației tinerilor care caută oportunități de angajare în industria noastră. La Xylexpo, ei vor găsi cu siguranță multe indicii.

 

Parteneriatul de lungă durată cu Ice-Agenzia a dat rezultate excelente și în acest an, mai multe delegații internaționale vin din întreaga lume, cu peste 300 de cumpărători de top.

EXPOZANTI XYLEXPO

XIA-Xylexpo Innovation Awards” va reveni din nou în acest an, împărțit în cinci categorii: lemn masiv, panouri, finisaje, digitalizare și sustenabilitate. Selecția soluțiilor a fost încredințată unui juriu format din profesori universitari, tehnologi, experți în materie, adică un grup de oameni independenți care își vor face alegerea fără părtinire.

 

Agenda evenimentelor de la Xylexpo Arena este destul de intensă. Pentru prima dată, toate evenimentele, live streaming-ul și alte inițiative acoperite de camerele zonale și echipajele care se deplasează în jurul târgului vor fi disponibile și în limba engleză, accesibile pentru nenumărații fani ai tehnologiei made-in-Italy din întreaga lume. Programul complet este disponibil la https://bit.ly/3BN6tWT

 

Cu ocazia evenimentului, Agenția ICE – Biroul București cu sprijinul Asociației Producătorilor de Mobilă din România a supervizat si organizat o misiune la Xylexpo – Milano a 10 dintre cei mai importanți producători de mobilă și componente de mobilier și importatori de mașini și utilaje de prelucrare a lemnului din Romania.

 

Delegația va fi însoțită de un reprezentant al APMR și de Revista MOBILA, care vă va ține la curent cu noutățile din târg.

 

 

 

 

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT