MARKOLIVER, în atenția designerilor și arhitecților veniți la New York
La fel de apreciate de designerii și arhitecții de la New York, ca și de cei de la Milano, au fost mesele și măsuțele din noua colecție a firmei Creative Concept, mese ce încântă ochiul prin simplitatea liniilor, prin aparenta fragilitate a blaturilor în contrast cu robustețea lor reală, prin alăturarea armonioasă a finisajului blaturilor cu forma și culoarea picioarelor metalice.
Produsele, prezentate sub brandul MarkOliver, au fost lansate pe piață în urmă cu mai puțin de un an, la târgul BIFE-SIM de la București, urmând să fie expuse în toamna acestui an și la Paris, iar în ianuarie anul viitor la Köln.
Producători de mese de peste 10 ani, cei doi frați care conduc firma, Vasile și Adrian Giurgiu, sunt foarte receptivi la semnalele pieței, dovadă succesul de care se bucură produsele lor pe piața internă și internațională.
Vasile Giurgiu, general manager Creative Concept: „Am prezentat la New York aceleași produse ca și la Milano. În ambele cazuri au fost foarte apreciate designul, frumusețea furnirului și grija pentru detalii. 80% dintre vizitatorii noștri la New York au fost designeri si arhitecți. Piața din SUA este destul de omogenă, comparativ cu diversitatea de stiluri din Europa. Dacă produsele sunt apreciate la acest ICFF, ele vor fi căutate pe toată piața americană. Am primit un feed-back bun de la designerii din New York, ceea ce este un lucru extraordinar pentru noi. Intrarea pe piața americană este pentru noi un proiect pe termen lung, la care primul pas a fost făcut prin participarea la acest târg. Anul viitor vom fi mai bine pregatiți, în sensul de-a avea o reprezentanță în SUA, acesta fiind următorul pas pe care îl vom face.”