Home / Design  / „Kronodesign Puzzle” – un concept inovator de promovare a unei colecţii nonconformiste

„Kronodesign Puzzle” – un concept inovator de promovare a unei colecţii nonconformiste

Compania Kronospan a organizat, la finalul anului 2018, mai multe evenimente de promovare a celor mai noi produse, decoruri şi concepte din universul colecţiei globale Kronodesign, 2018 – 2022.

 

Evenimentele au avut la bază o idee inovatoare, de introducere a participanţilor într-o experienţă interactivă şi creativă, gândită sub forma unui joc puzzle 3D cu piese de mobilier. Kronodesign Puzzle nu a fost o nouă expoziţie clasică de prezentare a unei colecţii de mobilier.  A fost un veritabil joc, distractiv, inedit, care i-a captivat pe participanţi, făcându-i să descopere propriile interpretări ale colecţiei Kronodesign.

 

 

Seria de evenimente a avut loc la Cluj Napoca, Iaşi, Timişoara şi Bucureşti, în fiecare ocazie fiind introduse 10 piese de mobilier din gama Kronodesign, realizate din plăci de PAL melaminat şi Slim Line, unul din cele mai recente produse din colecţie. Evenimentele au avut loc în galerii de artă sau spaţii cu o arhitectură deosebită, tocmai pentru a surprinde într-un tot unitar, modernitatea şi utilitatea specifice gamei Kronodesign, ca şi sentimentul libertăţii de expresie creativă propuse de conceptul Kronodesign Puzzle.

 

 

În cadrul fiecărei ocazii, caracteristicile tuturor exponatelor le-au fost prezentate participanţilor pe parcursul evenimentului, în tururi ghidate susţinute de arhitect Biborka Bartha, Sales Ambassador Kronospan, arhitect Silviu Aldea, de la Atelier MASS, Cluj Napoca (câştigătorul premiului I la concursul de Arhitectură și Design – Wood Reinvented organizat de Fundaţia Kronospan în anul 2017) şi de designer Mihnea Ghilduş, fondator Dizainăr.

 

 

„Prin Kronodesign Puzzle am prezentat nu doar cele mai noi produse și decoruri din gama Kronodesign, dar şi calitatea şi utilitatea pe care produsele noastre, realizate inclusiv la fabricile Kronospan de la Sebeş şi Braşov, o aduc în industria mobilei, a arhitecturii şi a designului interior şi, prin ele, în casele românilor. Am încredere că elementele prezentate vor deveni mai departe sursă de inspiraţie pentru proiectele celor care au ales să ne fie alături în această campanie de promovare” a declarat arhitect Biborka Bartha, Sales Ambassador Kronospan.

 

 

Elementele colecţiei Kronodesign au putut fi de altfel apreciate de peste 300 de persoane, producători de mobilă, arhitecţi, designeri şi studenţi de la Facultăţile de Arhitectură, care au răspuns afirmativ invitaţiei companiei Kronospan.

 

 

O soluţie suprinzătoare prin inovaţia ei, Kronodesign Puzzle a reprezentat probabil cea mai bună abordare pentru introducerea unei colecţii aşteptate de beneficiarii ei prin prisma parametrilor calitativi şi estetici propuşi, a gamei diverse de utilitate, toate în condiţiile unui preţ extrem de competitiv, care poziţionează colecţia Kronodesign în cadrul trendurilor de urmărit în anul 2019.

 

 

 

Kronospan Romania
Kronospan este cel mai mare producător de plăci pe bază de lemn din România.
Produsele Kronospan au o gamă largă de utilizări în industria mobilei, construcțiilor,
și în cea a amenajărilor interioare.

 

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT