Furniture China 2019 arată o creștere notabilă la a 25-a aniversare
Cea de-a 25-a ediție a târgului China Internațional Furniture Expo (cunoscută și sub numele de Furniture China 2019) s-a încheiat într-o notă considerabilă în ceea ce privește calitatea vizitatorilor, gamă de exponate și conexiunile de afaceri. Furniture China a fost organizată de Shanghai Sinoexpo Informa Markets International Exhibition Co. Ltd. și, pe o perioadă de 4 zile, împreună cu showurile sale concomitente-Shanghai House and Furniture Manufacturing & Supply China (FMC China) – a avut 170.057 de vizitatori din 160 de tări și regiuni, ceea ce indică o creștere cu 2,15% fată de anul 2018. Numărul vizitatorilor de peste hotare a ajuns la 21.078, ceea ce arată o scădere de 0,6%. Furniture China urmăreste să înființeze un portal eficient pentru diversificarea pieței exportului de mobilă și să coordoneze târgul de afaceri cu actualul mediu comercial global.
În acest an, furnizorii de mobilă și materiale din Franța, Belgia, Italia, Statele Unite, Regatul Unit, Malaezia, Japonia, Coreea de Sud și alte tări și-au adus ultimele noutăți la Furniture China. Pană la 562 de mărci noi s-au prezentat la târg în luna septembrie, inclusiv 42 de mărci noi de design (din 131). Sală de expoziții pentru mărci internaționale a crescut cu 666 de metri pătrati.
Companiile authtone din FMC China au expus în 10 săli pe o suprafață de 40.000 de metri pătrati. 730 de mărci au prezentat categorii de produse din gama de materiale premium, piele, feronerie, panouri și decor de suprafată, acoperire și adeziv, latex și materiale, utilaje de tapițerie și design de textile.
Datorită recunoașterii valorii crescânde la produsele de mobilier creativ, Furniture China a avut mai mulți vizitatori decât concurenta Maison Shanghai, în comparație cu anul 2018. În întreaga perioadă, expoziția a primit 46.000 de vizitatori, inclusiv producători, comercianți, designeri de produs și de interior, arhitecți și utilizatori finali, reprezentând un rezultat remarcabil la această nouă ediție.
Sărbătorind cea de-a 30-a aniversare a Asociației Naționale a Mobilei China (CNFA) și a 25-a aniversare a Furniture China, organizatorii-CNFA și Shanghai Sinoexpo Informă Markets-au trimis cele mai bune aprecieri marilor contribuitori, expozanților fideli și partenerilor de afaceri din întreagă lume. Premiul 10-year Exhibitor Awards a fost oferit unui număr de 45 expozanți din 416, pentru 10 ani de participare la Furniture China; Premiul 15-year Exhibitor Awards a fost oferit unui număr de 27 de expozanți din 74, iar 2 companii-KUKA and KODA – au fost onorate cu Premiul 20-year Exhibitor Awards. Gold Idea Design Award, China Furniture Product Innovation Awards, Green Construction Awards și „JINCHI PRIZE” pentru anul 2019 au fost acordate că semn de admirație , designului de mobilă, materialelor reciclabile utilizate la construcția standului, proiectelor speciale și elitelor în designul de interior.
Cele trei evenimente prezentate – History and Future, Home Plus și Color of Furniture – au conectat vizitatorii cu soluții inovatoare de design pentru spațiile de locuit, precum și cu designul chinezesc. Muse în Décor și R.E.Design au prezentat soluția reproiectării materiilor prime pentru a ajuta, în continuare, furnizorii de materiale să ridice valoarea acestor produse primare. În plus, noua lucrare a lui Peter & Charlotte Fiell, Contemporary Chinese Furniture Design – Un nou val de creativitate, a reprezentat o bună referință pentru a afla mai multe despre designul mobilierului chinezesc.
Noua versiune Maison Business School a adus 6 forumuri concentrate pe mai mult de 20 de subiecte la fața locului; 53 de cursuri despre ultimele tendințe în designul de interior sunt, deja, online.
Un alt produs digital recent lansat online – JJGLE EZBUY – se concentrează pe experiența B2B, rapidă și eficientă pentru cumpărătorii la nivel mondial, pentru a furniza informații provenite de la expozanții de inaltă clasă de la Mobilier China. Numărul de membri înregistrați a atins 60.000 pană la sfârșitul expoziției de patru zile cu o creștere a solicitărilor zilnice, ajungând la peste 3.600 de la prima lansare, din aprilie 2019.
Sursa: prnewswire.com și archiproducts.com