ESHO, peste 20 de ani de fascinație și confort
Compania s-a transformat, de-a lungul anilor, de la un producător de mobilă la un conglomerat full-service de proiectare, amenajări și decorațiuni, al cărui obiectiv este să traseze coordonatele unui stil de viață modern, elegant, strălucitor și ancorat în estetică și viziune.
„Vinul bun se maturează în timp. Așa s-a întâmplat și cu noi. Am devenit ESHO la finalul a două decenii de dezvoltare, iar povestea noastră împletește ambiția lui Leonard Georgescu, CEO, spiritul său generos-contagios și un model de business care a țintit piața amenajărilor și a răspuns prompt oportunităților sale emergente”, susține echipa ESHO.
The One-stop-shop Home créateur, întotdeauna ca în prima zi
La ESHO suntem, așa cum spunea Bezos, în fiecare zi, în ziua întâi: testăm și dezvoltăm mereu. Cei 20 de ani sunt, de fapt, două decenii de investiții continue în calitate și în forță. La finalul celor 20 de ani a apărut conceptul ESHO, one stop shop-ul oricui își dorește acasă – o amenajare completă, la cheie, indiferent de buget și de resurse, dar întotdeauna cu bun-gust, elegantă și cu suflet, cu energie bună, cu binecuvântări.
Leonard Georgescu, CEO ESHO: „Realizarea unui proiect durează de la 30 până la 45 de zile din momentul în care este agreat de client. Dar, o etapă foarte importantă pentru noi este discovery-ul foarte detaliat. Mai întâi cunoaștem clientul, înțelegem ce își dorește, îl consiliem, alegem materialele, efectuăm producția, facem controlul calității și abia apoi predăm proiectul. Acum, de exemplu, ne concentrăm pe implementarea soluțiilor la cheie în locuințele smart. Iar acest tip de soluție, atât de personală, de apropiată modului în care clientul nostru se mișcă, respiră, se simte confortabil, îmi arată măsura în care confortul – ca să-l obții într-o amenajare – presupune implicare și personalizare. Și așa lucrăm din ziua întâi și vom lucra până în ziua Z.”
Modele de amenajări realizate de Esho se regăsesc în cadrul unor proiecte de locuințe precum Cortina Academy, Residence 5, 4 City North şi DeltaCity Residence.
ESHO își continuă dezvoltarea
„Suntem atipici. Știm acest lucru pentru că, dincolo de cifre, de procese și de fluxuri, credem în oameni și în sentimente. Noi nu facem case frumoase. Le găsești oriunde. Noi îl facem pe acasă – de la finisaje, la culori, materiale și accesorii, până la ceea ce simți într-o locuință. Iar asta nu se găsește de-a gata. În acasă se investește. În 2022, deși e un an plin de provocări pentru piața imobiliară, pentru piața construcțiilor, suntem implicați în amenajarea a aproximativ 350 de apartamente”, susține managementul companiei.
Detalii pe esho.ro