Ediția din septembrie a Maison & Objet a stat sub semnul virtuții
Nu este un secret pentru nimeni faptul că, în contextul haotic în care trăim, căutarea sensului și a altruismului devine o supapă de decompresie. Tocmai această virtuoasă căutare a valorii a constituit tema Salonului Maison & Objet, din septembrie 2018. Descoperită și imaginată de Agenția NellyRodi, tema s-a transformat în spectacol și s-a concretizat organic în „l’Espace d’Inspirations” (Spațiul Inspirațiilor), a cărui scenografie a fost realizată de specialistul în tendințe, Vincent Grégoire.
În toate domeniile, colaborarea, căutarea virtuții și a angajamentului s-au reunit pentru a găsi o alternativă mai socială, mai ecologică și mai etică față de regulile prestabilite. Ne informăm, comparăm, căutăm să devenim conștienți, să găsim înțelesul și să creăm noi sisteme în „respectul față de om și natură”.
În lumea designului de interior, în ediția din septembrie 2018 a expoziției Maison & Objet, „virtuos” a fost încorporat în patru valori cheie: producție, mediul înconjurător, local și uman. Concret, designul și decorațiunile de interior au avut tendinta să evidențieze artizanatul, solidaritatea creativă, dezvoltarea durabilă, tot ce înseamnă „made in France” și proiectele sociale.
Gândit ca un sat împânzit de case mici, „l’Espace d’Inspirations” a fost proiectat de Vincent Grégoire ca un conglomerat al altruismului și conviețuirii. Cafeneaua, mereu prezentă, a fost locul de întâlnire preferat, în timp ce un chioșc a permis, printre altele, consultarea „cărții cu tendințe” realizată de agenția NellyRodi.
Sursa: cotemaison.fr