DANIBRUM: Importanța serviciilor post vânzare
Industria nu se mai mulțumește cu puțin. Clienții au devenit selectivi, angajații pretențioși, producătorii sunt atenți la detalii și la calitate. Nu se mai vinde „orice”, la „orice preț” cum se întâmpla la începutul anilor 90. În 2022, există mai multe tipuri de clienți. Unii sunt interesați de produs și soluții, alții doar de preț, dar sunt și clienți focusați să obțină maximum de beneficii: produsele + serviciile adiacente.
Desigur, clienții care caută produse mici și medii sunt cei care pun mare accent pe prețul acestora. Unii nu iau în calcul altceva: pentru ei doar prețul de achiziție contează în luarea deciziei. Când vine vorba despre aceștia este greu să le oferi o soluție calitativă la un preț imbatabil.
Dacă vorbim despre clienții care au deja un atelier și doresc un upgrade sau extinderea gamei de echipamente atunci solicitările diferă. Aceștia caută și servicii, pe lângă produsul fizic. Ei se interesează despre consumabile, despre graficul de mentenanță a echipamentelor și au o viziune mai amplă asupra muncii. Pentru această categorie, prețul este unul dintre elementele de interes, însă acesta este raportat la necesitatea producției.
O altă categorie de clienți sunt operatorii industriali. Pentru ei este inadmisibil să primească un produs fără servicii complete de instalare, instruire personal, etc. De asemenea, aceștia dau importanță ridicată și suportului oferit pentru achiziția de piese și consumabile pe toată durata de viață a echipamentelor.
Prin serviciile oferite după vânzare, ne-am câștigat renumele în cei peste 20 de experiență. Am putea spune că vânzarea este partea „ușoară’’ (deși multe din vânzări necesită timp și consiliere îndelungată). După vânzare se poate vedea valoarea întregii echipe. Intervin cei din departamentul logistic cu livrarea în timp și în condiții bune, apoi echipele de service și mentenanță. Încercăm să vindem mai mult decât utilaje, oferind soluții. Și pentru aceasta este necesară păstrarea legăturii continue cu utilizatorii utilajelor, ajutându-i să ducă producția la maximum.
Din discuțiile cu clienții putem spune că serviciile after-sales devin tot mai importante și mai valorizate. Pentru deținătorii de ateliere mici poate fi dificil să comande piese de schimb sau chiar să identifice elementul defect, deoarece ei nu au personal calificat de service, cel puțin să poată identifica sursa defecțiunii. Aici se bazează pe noi. Ț
Nici utilizatorilor industriali nu le sunt indiferente aceste servicii. În domeniul lor este necesar, în primul rând, un răspuns în timp foarte scurt. Deși cei mai mulți au personal calificat în mentenanță și service au nevoie de îndrumare și consiliere tehnică, uneori doar online sau prin telefon.
Deși echipamentele au depășit termenul de garanție, mulți clienți preferă să solicite mentenanță și service unei echipe care cunoaște bine echipamentele și ce este cel mai potrivit pentru ele.
Ce servicii after-sales oferim?
Instruirea personalului și suport telefonic pentru reglaje, consumabile și piese de schimb. Având o vastă experiență si personal calificat avem posibilitatea de a remedia și rezolva problemele, în timp foarte scurt.
Consiliere tehnică gratuită
Cei mai mulți clienți ne caută pentru experiența pe care o avem. Suntem în piață de peste 20 de ani și acest lucru ne-a adus un bagaj informațional greu de egalat. Echipa noastră cunoaște și poate face comparație între echipamente, care au o vechime semnificativă, dar și între echipamente de ultimă generație, iar clienții valorizează asta.
Consiliere financiară
O parte dintre clienții noștri sunt beneficiari ai diverselor surse de finanțare. Aceștia trebuie să urmeze liniile trasate de finanțatori, iar ajutorul nostru se referă la recomandarea acelor procese sau tehnici de producție, care i-ar ajuta să atingă targhetele date fără rute ocolitoare inutile.
Odată cu creșterea numărului de echipamente comercializate de noi, în companie s-a impus existența unui departament de piese, către care să se îndrepte solicitările clienților. Dispunem acum de o gamă largă de piese, care se regăsesc în stoc aproape constant și pe care le putem livra clienților în timp foarte scurt.
Soluții complete si complexe, atât inovative cât și clasice
Împreună cu partenerii noștri principali (Lohmeyer – Wood IQ Germania, Holzmann Austria, Houfek Cehia, Rema Polonia, Harwi – Olanda etc) suntem capabili să oferim industriei dezvoltarea necesară prin livrarea de utilaje, care să facă față oricărei solicitări.
Avem tot ceea ce ne trebuie pentru a livra utilaje INDUSTRY 4.0 pentru transformarea unităților de producție în „fabrici inteligente”, folosind tehnologii de tip IoT, Big Data & Analytics. Digitalizarea producției este soluția pentru a creste competitivitatea transformând fabricile în unități de lucru cu utilaje interconectate și auto-organizate.
Fabricile astfel dotate produc cu intervenție umană minimă, într-un timp scurt și la costuri de producție mai mici, rezultând astfel profituri mai mari pentru investitori.
Citește articole despre DANIBRUM, AICI