Colecția MINDTHEGAP, apreciată de publicul ICFF
Global Art Production a avut succes la New York cu inspiratele sale abajururi și corpuri de iluminat, tablouri și teme dezvăluite pe tapet.
Victor Șerban, managing partner Global Art Production: „ICFF e un târg superior din punct de vedere al calității vizitatorilor. Este un târg în care se prezintă produse de design high class și unde competiția este puternică. În același timp, este un târg foarte bine targetat către designeri, arhitecți și specialiști și nu neapărat către distribuitori sau retaileri. Pentru noi, ICFF reprezintă o bornă importantă în procesul de construcție a brandului pe piața americană și cred că a fost o oportunitate excelentă de-a face cunoscute produsele MINDTHEGAP către specialiștii din designul interior american. Deși termenul de pregătire a participării la târg a fost foarte scurt, din momentul anunțării existenței unui câștigător al licitației pentru firma organizatoare a standului național, am pregătit o campanie de marketing către clienții existenți și cei potențiali, răspunsul fiind foarte bun. Am plecat foarte mulțumiți după acest târg, am avut o prezență numeroasă, constantă în standul nostru și, cu siguranță, participarea reprezintă un succes pentru MINDTHEGAP.”
Într-un stand amenajat cu stil de către inspiratul designer al companiei, Ştefan Ormenișan, același care generează apreciatele produse ale firmei, atmosfera retro sugerată de tablourile expuse s-a diluat interesant în energia tonică a junglei luxuriante din imaginile surprinse pe tapet.
Ştefan Ormenişan, creative partner Global Art Production: „Ca rezultate imediate ale participării la ICFF aș menționa cei câțiva agenți noi care vor reprezenta MINDTHEGAP în diferite zone ale SUA și semnarea unui contract de distribuție pentru gama de iluminat. Sigur, e oarecum devreme să discutăm despre rezultate. Din experiență știm că rezultatele pe care le așteptăm pot apărea și la 6-8 luni după un târg, mai ales că există o etapă esențială după încheierea unui astfel de eveniment, care constă într-o comunicare periodică cu potențialii clienți.”
Victor Șerban, managing partner Global Art Production: „Avem multe planuri importante, în primul rând să creștem prezența pe teritoriul SUA, prin crearea unui stoc de produse și cataloage, astfel ca durata de livrare a unei comenzi să fie cât mai scurtă. Desigur, odată cu creșterea numărului de clienți B2B în SUA, ne gândim și la deschiderea unui birou local care să poată gestiona comenzile și contactele. Vorbim totuși de cea mai mare și mai dezvoltată piață din lume, iar singura variantă pentru a deveni un jucător important acolo înseamnă investiții constante în stocuri și în marketing.”