Home / Industria Mobilei  / CAREL WOODWORKS investește în oameni, în strategia și promovarea brandului

CAREL WOODWORKS investește în oameni, în strategia și promovarea brandului

În anul în care pandemia de coronavirus a marcat întregul mapamond, CAREL WOODWORKS a lucrat, dar a și cercetat și analizat piața, pentru a-și stabili strategia pe anii următori.  

 

ELENA BIRTOC, general manager CAREL WOODWORKS, membru Consiliul Director APMR: „În ultimii 2 ani, producția noastră a fost orientată pe mobilier de birouri și mobilier pentru HoReCa. Ori tocmai aceste două sectoare au suferit mai mult. Dar, la o analiză riguroasă, luând în calcul toți factorii, anul 2020 a fost mulțumitor.”

 

 

 

Echipa CAREL WOODWORKS consideră că piesele de mobilier trebuie să fie adaptate erei digitale spre care ne îndreptăm și doar o mică nișă să fie realizată pentru nostalgici.

 

„Digitalizarea este un trend, dar și o consecință a pandemiei. Nu doar produsul trebuie să fie de o calitate superioară, dar și imaginea lui virtuală. Pagina produsului devine mai importantă decât produsul însuși, iar recenziile online sunt CTC-ul. Noi trebuie să optimizam procesul de producție ca să livram rapid, fără însă a scumpi produsul sau a face rabat la calitate. Motiv pentru care ne-am mărit echipa, cu 4 ingineri care deja trăiau în aceasta lume digitală și care ne vor ghida la nivelul următor”, spune managerul CAREL WOODWORKS.

 

 

Ne transformam casa în birou, iar la birou vrem să ne simțim ca acasă

 

„Pentru producători poate fi o oportunitate, consumatorul își regândește proiectul de interior al casei, HoReCa redesenează proiectele de restaurante, baruri. Spațiile de birouri sunt regândite pentru a corespunde cerințelor sanitare de prevenție și de siguranță pentru acum și pentru viitor. Vor include piese noi de mobilier, design, dimensiuni, materiale adaptate vremurilor”, crede Elena Birtoc.

 

 

Pentru 2021 obiectivul CAREL WOODWORKS este să devină un brand, nu doar un simplu producător.

 

„Ne propunem lansarea unei colecții proprii, Carel Design. Avem diverși colaboratori în Paris, New York, Valencia, care se arată interesați de ceea ce poate reprezenta brand-ul CAREL pe viitor. Lucram la autodefinirea noastră, la strategii de abordare a publicului,  la un plan de investiții, studiem piața ca să înțelegem încotro și spre ce se îndreaptă produsele de mobilier. Pregătim deschiderea show-room-ului, dar mai ales expunerea virtuală”, susține managerul Elena Birtoc.

 

 

Compania CAREL WOODWORKS este specializată în prelucrarea lemnului, de la prelucrarea primară la produse finite și realizează o gamă extinsă de produse de mobilier din lemn masiv.

 

Produsele pot fi văzute pe carel.ro

 

 

 

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT