Magazinul de prezentare este un element esențial în lanțul de producție și în evoluția firească a unei întreprinderi. Atâtea transformări ale lemnului duc produsul final pe podiumul de defilare, în lumina reflectoarelor, în mediul care i se potrivește pentru a fi admirat.
Elena Birtoc, general manager CAREL WOODWORKS, membru în Consiliul Director APMR: „Ce este un pictor fără tablouri într-o galerie? Magazinul de prezentare este o galerie, unde ne expunem lucrările, creațiile noastre și ale designerilor cu care colaborăm, munca aceasta cu toate sentimentele și speranțele, cu dorința de a crea piese care să impresioneze. Că este vorba despre piață internă, piață externă, noi nu facem diferența. Îi tratăm la fel pe toți cei care ne apreciază și doresc să ne achiziționeze creațiile.”
Cum viitorul a devenit deja prezent, a apărut un nou tip de client din generația Z, nativul digital, familiarizat cu internetul și social media, mare consumator de conținut video și foto. „Prin urmare e-commerce, efectul Amazon, ne conduc la nevoia de poze în timp real, la claritate, cu zoom-uri pe detalii. Clientul are nevoie să vadă și să „simtă” produsul fără să îl atingă. Iar galeria noastră este creată și în acest scop”, mărturisește Elena Birtoc.
Este o galerie care prezintă și istoricul evoluției companiei: piese expuse la târgurile internaționale, piese fabricate constant, parte din piesele create de echipa CAREL sau de designerii cu care colaborează, piese unicat. „CAREL FURNITURE GALLERY este și o alternativă la participarea la târguri, o expoziție de casă, continuă. Vrem să le oferim acces clienților, pentru a putea studia atât produsele, cât și procesul de producție”, susține managerul CAREL.