BIFE-SIM, expoziția reprezentativă pentru industria românească de mobilă
225 dintre companiile mari de mobilă și dintre cele mai puternice firme din zona de echipamente și tehnologie pentru industria mobilei și-au rezervat spațiile la cea de-a XXVIII-a ediție a Târgului internațional de mobilă, echipamente și accesorii BIFE–SIM. Suprafața de expunere va fi de peste 24.000 de mp, iar gradul de internaționalizare este de 18%.
Țările care vor fi reprezentate la BIFE-SIM 2019 alături de România sunt Belgia, Bulgaria, China, Danemarca, Germania, Grecia, Italia, Moldova, Polonia, Spania, Turcia și Ungaria.
Evenimentul se va desfășura în Pavilioanele B1 si B2, cele mai noi spații de expunere de la ROMEXPO, locul ideal pentru găzduirea târgurilor și expozițiilor de talie internațională. Organizatorii invită și în acest an publicul să se înscrie la TOMBOLA VIZITATORULUI pentru a câștiga premiile oferite de companiile expozante la BIFE-SIM 2019.
Pentru promovarea BIFE-SIM 2019, ROMEXPO a realizat o campanie media complexă cu acoperire națională și internațională
Mihai Costriş, director general ROMEXPO: „BIFE-SIM 2019 promite să fie un festival al mobilierului lucrat cu rafinament și bun-gust, dar și o platformă de interconectare a producătorilor autohtoni și internaționali de mobilă, în sensul dezvoltării relațiilor de parteneriat, precum și creșterii pieței de desfacere. Ne bucură participarea pe care BIFE-SIM o atrage an de an, gradul de internaționalizare a târgului de 18% demonstrându-ne că piața românească de mobilă este în continuare ofertantă, atât din punct de vedere al exporturilor, cât și al interesului crescut pentru importuri. Iată că eforturile firmelor românești din ultimii ani de a se poziționa corect pe piața externă și eforturile noastre, ca organizatori, de a pregăti un eveniment comparabil cu cele din afara granițelor, au dat rezultate. Remarcăm, de asemenea, și un interes crescut al producătorilor de mobilă din Republica Moldova de a expune la târgul nostru întrucât România devine o piață de desfacere atractivă pentru mobilierul produs acolo. BIFE-SIM 2019 așteaptă peste 15.000 de vizitatori pentru care susținem o campanie media puternic targetată. Pe lângă clasica promovare la TV, radio, în presa scrisă și prin panouri outdoor, am accentuat promovarea online pe canale social media precum Facebook, Instragram și LinkedIn, alături de newslettere săptămânale în care potențialii vizitatori descoperă noutățile pe care firmele le vor expune.”
Asociația Producătorilor de Mobilă din România, eforturi însemnate pentru promovarea externă a evenimentului
Asociația Producătorilor de Mobilă din România și-a mobilizat proprii membrii pentru a participa la expoziția reprezentativă pentru industria mobilei din România, dar a făcut eforturi mari și pentru promovarea acestui târg pe plan extern, trimițând invitații companiilor din străinătate, participante la târgurile internaționale la care România a fost reprezentată cu stand național. Au fost implicate în promovarea BIFE-SIM birourile comerciale ale României din străinătate, echipa APMR având o colaborare foarte bună cu consilierii economici din ambasadele României în lume. De asemenea, promoționalele BIFE-SIM au fost prezentate la toate târgurile internaționale la care România a participat.
Aurica Sereny, președinte APMR: „Împreună cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, cu sprijinul incontestabil al doamnei secretar de stat Mihaela Voicilă, vom face un eveniment în cadrul BIFE-SIM de reafirmare a industriei de mobilă pe piețele externe. I-am invitat în a doua zi de expoziție pe toți consilierii economici ai statelor care au ambasade la București. Vom face o vizită de lucru la fiecare stand de mobilă, iar după vizită vor avea loc discuții în sala Madgearu din Pavilionul B3, care a fost rezervată de APMR, în acest sens. În consecință, toți producătorii și comercianții, care doresc să-și prezinte oferta în fața reprezentanților altor țări în România, sunt invitați să o facă în ziua de 13 septembrie 2019.”
Timp de 6 luni, Revista MOBILA a promovat BIFE-SIM pe toate publicațiile offline și online de care dispune, dar și în grupuri de interes de pe rețelele de socializare
Publicația APMR, Revista MOBILA, este partener media principal BIFE-SIM și a desfășurat o amplă campanie de promovare a evenimentului, atât prin intermediul revistei tipărite, unde au fost afișate machete și articole tematice, cât și prin intermediul canalelor online revistamobila.ro și industriamobilei.ro. De asemenea, echipa proprie de social media a promovat evenimentul pe paginile de fani de pe rețele de socializare ale APMR și Revistei MOBILA, dar și în grupuri de interes din zona economică, de business, de arhitectură și design, de industrie, prezentând toate informațiile utile atragerii de expozanți, dar și pentru conștientizarea vizitatorilor și a potențialilor cumpărători.
Târgul internațional de mobilă, echipamente și accesorii BIFE–SIM este organizat de ROMEXPO, în parteneriat strategic cu Asociația Producătorilor de Mobilă din România și Camera de Comerț și Industrie din România.