Home / Promo  / BIFE-SIM 2022, o ediție mai bună ca anul trecut

BIFE-SIM 2022, o ediție mai bună ca anul trecut

Peste 14.500 de vizitatori au trecut pe la standurile celor 111 companii din România, Moldova, Germania, Italia, Turcia, Polonia, Serbia și Bulgaria prezente la cea de-a 31-a ediție a Târgului Internațional de Mobilă, Echipamente și Accesorii BIFE-SIM. Au fost de peste 3 ori mai mulți vizitatori față de ediția de anul trecut, când s-a înregistrat un număr de doar 4.500 de persoane. Gradul de internaționalizare al ediției din 2022 a fost de 16%. Evenimentul a avut loc la ROMEXPO, între 22 și 25 septembrie 2022. Timp de 4 zile, specialiștii fiecărei companii au oferit informații despre ce se mai poartă în materie de mobilă, soluții pentru amenajarea locuințelor sau a spațiilor HoReCa, detalii despre utilizarea accesoriilor și decorațiunilor, dar și sugestii importante pentru echiparea atelierelor sau a fabricilor.  Expozanții au apreciat calitatea publicului prezent la manifestare, la finalul evenimentului declarând că în mare parte a fost vorba despre public specializat, business to business.

 

 

Asociația Producătorilor de Mobilă din România a făcut eforturi însemnate nu doar pentru organizarea evenimentului, dar și pentru promovarea acestuia atât intern, cât și internațional.

  • A transmis prezentarea târgului și invitația de participare unui număr de 30 de asociații de retaileri, către cca 300 firme din Austria, Germania, SUA și Kazahstan, precum și unui număr de 425 firme pe adresele din cataloagele târgurilor IMM Cologne și Salone del Mobile Milano.
  • A transmis invitația la târg unui număr de 17 ambasade străine în România.
  • A promovat târgul în cataloagele de prezentare a Pavilionului național al României la târgurile internaționale din acest an.
  • A purtat corespondență cu consilierii economici de la Birourile de Promovare Comercială Economică ale României în 27 de țări din Uniunea Europeană.

 

Echipa de specialiști în comunicare a APMR și de realizare a revistei MOBILA a făcut o campanie masivă de promovare, folosind toate canalele de comunicare care au fost posibile.

 

  • Prin organizarea dezbaterii „APMR 30 de ani” în deschiderea târgului, am reușit să ducem promovarea evenimentului în mass media națională unde, la finalul știrilor TV sau de presă scrisă legate de situația din industrie, era menționată desfășurarea BIFE-SIM.
  • Manifestarea a fost promovată masiv în publicația tipărită a APMR, respectiv Revista MOBILA, în toate cele 4 ediții apărute în acest an. De asemenea, au fost realizate 35 de articole în publicația online ro. Toate au fost promovate pe paginile oficiale ale APMR și Revista MOBILA de pe rețelele de socializare, dar și în grupuri dedicate, precum și în Comunitatea industriei mobilei din mediul online.

 

IMPACTUL a fost de peste 1 milion de oameni pe paginile Revista MOBILA și APMR

 

„Ne dorim ca mulți dintre vizitatori să rămână fideli produselor fabricate în România, să urmărească în continuare paginile industriei și pe ale dumneavoastră și să interacționeze cu distribuitorii de accesorii și echipamente. Sperăm ca anul viitor să realizăm împreună un târg și mai mare, de care să fim mândri cu toții. De aceea, vă rugăm să veniți cu sugestii, în acest sens”, a declarat Gabriela Chișe, coordonator târguri APMR.

 

 

„Așteptările grupului TEHNOHOLZ cu privire la ediția 2022 a BIFE-SIM au fost depășite”

 

„Numărul mare de clienți și interesul arătat de aceștia, în cele 4 zile de târg, au condus către deschiderea unor discuții consistente, unele dintre ele finalizându-se cu contracte semnate, în unele cazuri chiar și cu echipamente livrate direct după finalizarea târgului. Interesul crescut către soluțiile automatizate, utilaje cu consum de energie scăzut și prietenoase cu mediul, care cresc productivitatea demonstrează că dezvoltarea portofoliului nostru cu astfel de echipamente și soluții este una corectă și aliniată cu cererea și nevoile publicului român. Iar acesta este doar un pas în amplul proces de dezvoltare în care am intrat împreună cu cele 2 companii din grupul TEHNOHOLZ”, ne-a declarat managerul Mihai Vatavu.

 

Grupul de firme TEHNOHOLZ, compus din DANIBRUM – Utilaje pentru prelucrare lemn, UNILIFT – Servicii profesionale pentru sablare, curățare și  manevrare și BEN-JON Stivuitoare și echipamente de manipulare mărfuri grele au participat împreună la BIFE-SIM 2022, aducând în atenția clienților interesați echipamente și soluții profesionale, care au putut fi vizionate și testate în 3 standuri din cadrul târgului.

 

 

„Cei care ne-au vizitat s-au dovedit extrem de deschiși către tehnologiile de top oferite de KDT”

 

„Participarea noastră la BIFE-SIM 2022 ne-a confirmat că am făcut o alegere inspirată prin parteneriatul nostru cu KDT. Rezultatele au fost pe măsura așteptărilor. În aceste momente de cumpănă pentru întreaga industrie, când costurile producției par a fi de necontrolat din cauza exploziei prețului la energie, KDT prin compania WoodMatic, oferă posibilitatea de a accesa tehnologia la prețuri de neegalat. Astfel, se pot economisi sume importante de bani începând cu achiziția utilajelor, continuând cu amortizarea, mentenanța, fără a renunța absolut deloc la standardele cu care sunteți obișnuiți. Suntem o echipă cu o experiență de mai bine de 16 ani, astfel că înțelegem foarte bine activitatea de producție și provocările ei. Ne asumăm să fim un furnizor de nădejde, asigurăm mentenanță și livrăm din stoc atât utilaje cât și piese de schimb, fluidizând astfel foarte mult activitatea tuturor. KDT este producătorul numărul 1 în ASIA și țintește un loc pe podiumul mondial, în următorii ani”, a explicat Ciprian Iacob, manager general WoodMatic.”

 

 

„Am început colaborarea cu noi clienți”

 

„Participarea la BIFE SIM ne-a dat prilejul să ne întâlnim atât cu clienții noștri, dar și să începem colaborarea cu noi clienți. Au fost 4 zile în care ne-am bucurat să prezentăm atât trendurile actuale ale canturilor, cât și înalta calitate a canturilor de mobilier și a potrivirii perfecte a culorilor plăcilor și decorurilor. Sub motto-ul „SERVICE, DIVERSITATE, PROMPTITUDINE“ am oferit informații privind numeroasele servicii pentru canturi precum și produse utile ca materiale consumabile pentru atelier”, ne-a spus Mirela Bold, director general OSTERMANN Romania, la finalul manifestării.

 

„La această ediție, am prezentat cea mai variată gamă de echipamente de până acum”

 

 „Vizitatorii au avut ocazia să vadă de la mașini clasice pentru tâmplărie (combinate, abricht, grosime, etc.), utilaje pentru PAL (circular de formatizat, mașina de aplicat cant) până la routere și lasere CNC profesionale. A fost un sentiment deosebit să cunoaștem personal producătorii de mobilă care ne urmăresc online. Si suntem recunoscători pentru numărul mare de persoane care au venit special pentru echipamentele Wood IQ și RUBIQ CNC. Dacă la expoziția din 2019 aveam undeva la 60 de CNC-uri livrate în România, la ediția BIFE SIM 2022 am venit cu experiența a peste 300 de CNC-uri profesionale ce lucrează și contribuie semnificativ la creșterea productivității afacerilor de prelucrare a lemnului. Această cifră de 300+ se datorează în principal calității și stabilității echipamentelor. Am configurat CNC-urile cu sisteme și componente de calitate ridicată. În acest fel clienții sunt liniștiți, iar noi avem intervenții minime în service, detalii pe care vizitatorii le-au putut vedea live. Sperăm că ne-am ridicat la nivelul așteptărilor vizitatorilor noștri și că experiența aceasta a fost una clarificatoare”, ne-a declarat Dan Pruteanu, manager WOOD IQ.

 

 

Evenimentul a fost organizat de ROMEXPO în parteneriat strategic cu Asociația Producătorilor de Mobilă din România – APMR și Camera de Comerț și Industrie a României – CCIR.

 

 

 

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT