Home / Industria Mobilei  / Asumarea unei inițiative de creștere a nivelului de cunoaștere trebuie să depășească discursul general de vânzări „soluția mea e mai bună”

Asumarea unei inițiative de creștere a nivelului de cunoaștere trebuie să depășească discursul general de vânzări „soluția mea e mai bună”

Dragoș Mărăcineanu, director pentru România și Republica Moldova al Felder Gruppe Austria: „Salut inițiativa APMR și as fi onorat să am ocazia de a o sprijini. Este necesar să începem să discutam deschis, concret și competent despre aceste teme care vor avea o mare influență în dezvoltarea și succesul oricărei organizații din industria prelucrării lemnului, în viitorul apropiat. Dincolo de interesele comerciale individuale, normale și reale, este important să ne punem totuși de acord că asumarea unei inițiative de creștere a nivelului de cunoaștere și, implicit, competitivitate la nivel general al unei industrii trebuie să depășească discursul general de vânzări „soluția mea e mai bună”. Este important ca informațiile care vor ajunge la producătorii de mobilă să acopere atât definirea clară a conceptelor de „digitalizare” și „robotizare”, a categoriilor de soluții disponibile, a ariilor de aplicare si a diferențelor dintre acestea, cât mai ales să identifice nevoile pe care aceste soluții le pot acoperi la nivelul fiecărei organizații în parte și a beneficiilor concrete pe care ele le pot obține prin adoptarea lor, parțială sau totală, în ritmul propriu și cu posibilitățile financiare disponibile. Creșterea nivelului de competitivitate al unei organizații cu ajutorul digitalizării și al robotizării se face prin creșterea individuală a fiecărei funcțiuni a firmei. Sunt sigur că toată lumea va fi de acord cu faptul că trebuie făcut ceva în această direcție, însă este important să înțelegem că, de exemplu, noua tendință foarte mediatizată acum “Industry 4.0”, care permite aducerea fluxurilor de producție la un alt nivel prin posibilitatea de a face utilajele să comunice între ele, poate aduce o valoare adăugată reală activității, doar dacă în interiorul organizației este susținută de fluxuri moderne de achiziții, de logistică, de financiar și vânzări și comunicare generală intra și extra organizație. Concepte precum MRP, ERP, CRM, DMS, BI sunt la fel de importante chiar dacă se situează în afara zonelor individuale de competență.”

 

 

Conferință organizată de Asociația Producătorilor de Mobilă din România la BIFE-SIM

13 septembrie  2018

ROMEXPO

 

Citește și:

. România, pe ultimul loc în ceea ce privește digitalizarea  

Dezvoltarea digitală și robotizarea proceselor reprezintă un real factor inovator și o sursă de creștere în toate mediile de proiectare și fabricație ale produselor 

O soluție de interconectare inteligentă poate să ofere un sprijin crucial 

 

 

 

 

 

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT