Ardudana a păstrat legătura cu clienții în perioada de lockdown
Departamentul comercial al companiei a rămas activ chiar și în luna aprilie când fabrica a oprit producția, iar departamentul de marketing a identificat noi soluții de promovare a produselor de mobilier produse de ARDUDANA.
Maria Păcurar, director vânzări ARDUDANA: „Până la 1 aprilie am lucrat la capacitate maximă. Am avut o pauza în producție de la 1 aprilie până la 4 mai, dar, în această perioadă, am fost în activitate pe partea comercială, am păstrat legătura cu clienții și cu furnizorii. Din 4 mai am reluat producția, cu respectarea tuturor normelor sanitare, cu 70% din personal. Ce am observat din discuțiile cu clienții este că mulți își doresc să investească, dar parcă le e frică să o facă fără să aibă un rezultat imediat. Acum, după noile decizii de relaxare, după ce s-au redeschis terasele, ne sună că vor produse cât mai repede. Ni s-au activat multe comenzi care erau în stand-by pe segmentul HoReCa. Ce ne diferențiază pe acest segment este faptul că noi ne protejăm foarte mult colaboratorii. De exemplu, când mobilăm un hotel nou, când implementăm un nou proiect, oferim exclusivitate. Mai mult, încercăm să oferim soluții cât mai complete, de la mobilier până la cele mai mici detalii, astfel încât atunci când clientul apelează la noi să fie liniștit că ne putem ocupa de toate. Avem colaborări cu mai multe companii din industria mobilei, pentru care dezvoltăm produse noi, respectiv scaune, tabureți, fotolii. De 3 ani avem un proces de producție integrat, de la buștean, la mobilier, până la vânzarea de peleți. Practic reușim să valorificăm tot lemnul.”
Bazându-se pe tehnologii noi și eficiente, cu echipamente moderne, compania produce mobilier complex, în diferite stiluri: de la modern, cu linii drepte și îndrăznețe, până la clasic, art deco sau contemporan, pentru a acoperi preferințele tuturor clienților.
Produsele companiei pot fi văzute pe ardudana.ro