Home / Industria Mobilei  / ALPROM și-a deschis un showroom virtual

ALPROM și-a deschis un showroom virtual

Managementul companiei ALPROM spune că ideea showroom-ului virtual a venit din partea unei echipe de antreprenori în domeniul digital, într-un moment în care se căutau soluții pentru reîntâlnirea cu publicul.

 

Florina Pirciu, director economic ALPROM: „Întrucât evenimentele dedicate clienților și partenerilor nu mai au loc atât de des, am dorit să putem oferi totuși o experiență interactivă și informativă celor interesați de produsele și de activitatea companiei. Showroom-ul nostru virtual ilustrează patru tipuri de încăperi, mobilate specific: o cameră de zi, o sufragerie, un dormitor matrimonial și un dormitor de copii și, exact ca într-un showroom tradițional, comenzile de produse se pot plasa pe loc. Practic, joacă și rol de magazin online, lucru care ne ajută enorm în această eră a digitalizării.”

 

Produsele prezentate în showroom-ul virtual sunt piese de mobilier din gama Romantic și pot fi folosite pentru decorarea tuturor camerelor unei case.

 

 

„Pentru a putea fi introduse în showroom-ul virtual, toate produsele noastre au fost recreate în 3D și, astfel, dacă veți da click pe oricare produs, îl veți putea studia rotindu-l pe toate laturile și dând zoom-in pe detalii. Etapizat, vom completa showroom-ul virtual și cu celelalte colecții pe care ne dorim sa le prezentam clienților noștri”, explică Florina Pirciu.

 

ALPROM a participat la BIFE-SIM 2021

 

„Vestea că se organizează BIFE-SIM în aceasta toamnă ne-a bucurat. Se întrevedea o revenire la normal. Am confirmat prezența la acest eveniment, în virtutea tradiției de a participa, dar conștienți fiind că nu va putea fi de anvergura edițiilor anterioare. Dar, am vrut să participăm pentru a le demonstra clienților noștri că suntem în piață, am vrut să-i asigurăm că facem absolut  tot ce depinde noi pentru a le fi aproape când doresc produsele noastre. Nu a fost ediția cu cei mai mulți vizitatori, nici cu cele mai multe comenzi, dar ne bucuram că nu am întrerupt povestea participărilor la acest eveniment emblematic pentru producătorii de mobilă din România”, consideră managementul companiei.

 

 

Anul 2021 a fost o continuă provocare pentru conducerea și personalul ALPROM

 

„După experiența anului 2020, în care nu am reușit să fim lângă clienții noștri, așa cum îi obișnuiserăm la târgurile tradiționale de mobilă, atât cele din București, cât și cele din Sibiu, Constanța, Timișoara, am încercat să comunicăm prin oferte personalizate, folosind bazele de  date construite de-a lungul timpului, prin oferte directe către clienți persoane fizice. Totodată, am consolidat relațiile cu partenerii care ne vând produsele în magazinele proprii. De asemenea, am fructificat relațiile externe, peste 60% din producția acestui an fiind realizată pentru export”, precizează directorul economic ALPROM.

 

 

Cea mai mare provocare a fost menținerea sănătății personalului

 

„Prin acțiunile de prevenire a răspândirii infectării cu COVID 19, am avut o rată de infectare foarte mică, nefiind nevoiți să suspendam activitatea nici măcar o zi. Asta ne-a permis să ne păstram ritmul de lucru și să ne încadrăm în termenele de calitate și de livrare către partenerii noștri”, completează Florina Pirciu.

 

 

O mare bătaie de cap este cauzată însă de majorarea prețurilor la materia primă

 

„Adaptarea rapidă la creșterea prețurilor aproape la toate categoriile de intrări, de la materie primă, la energie și la alte materiale, este o provocare cu care încă ne luptăm. A fost nevoie de o recalibrare a bugetului, prin aplicarea de măsuri de economisire, de găsirea soluțiilor de eficientizarea consumurilor, de negociere a termenelor de plată și de obținere a unor discount-uri, în funcție de cantități”, concluzionează directorul economic al companiei, calificând anul 2021 ca pe unul destul de greu.

 

 

Planuri mari pentru anul 2022

 

„Având în vedere cele două piețe pe care vrem să fim prezenți, cea internă și cea externă,  continuăm modernizarea fabricii, achiziționarea de  utilaje noi  pentru a crește productivitatea și calitatea produselor, pentru a eficientiza consumul de energie electrică, precum și specializarea oamenilor. Ne-am propus creșterea echipei de specialiști, precum și pregătirea angajaților actuali. De asemenea, vrem să regândim fluxul de producție, astfel încât timpul de livrare raportat la primirea comenzii să se scurteze considerabil’, susține Florina Pirciu.

 

 

Showroom-ul virtual a fost construit pentru ALPROM de către echipa care a creat platforma online Apus Boutique

 

„Pentru partenerul ALPROM am dezvoltat o serie de soluții care s-au potrivit cu nevoile dumnealor: am reprodus piesele de mobilier în variantă 3D, am creat showroom-ul virtual pe care vizitatorii îl pot explora prin atingerea touchscreen-ului sau cu ajutorul mouse-ului, am creat postări pe Facebook din care vizitatorii pot ajunge direct la pagina de vânzare online a produselor, dar și posibilitatea ca utilizatorii care intră pe platforma noastră să poată vizualiza piesele de mobilier chiar în casele lor, cu ajutorul Realității Augmentate”, susține Daniel Vasile, co-fondator Apus Boutique.

 

 

Vezi produsele ALPROM, AICI

Mai multe articole despre ALPROM, AICI

 

 

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT