ADOR MOBILA, AXM PROD”93, BRADUL MANECIU, CAREL WOODWORKS, CREATIVE CONCEPT și DIS PROD la SALONE DEL MOBILE.MILANO 2019
Salone del Mobile.Milano se desfășoară în fiecare an în luna aprilie, începând cu anul 1961 și este împărțit în trei categorii: Classic, Design și Lux. Gândit inițial ca o modalitate de a promova exportul italian de mobilă și accesorii, Salonul Internațional de la Milano a devenit un eveniment de marcă pentru promovarea noilor trenduri, urmărind, în același timp, descoperirea celor mai promițători designeri internaționali.
ADOR MOBILA, AXM PROD”93, BRADUL MANECIU, CAREL WOODWORKS, CREATIVE CONCEPT și DIS PROD la SALONE DEL MOBILE.MILANO 2019
AXM PROD LE-A PROPUS VIZITATORILOR DE LA MILANO BRANDUL DEJA CONSACRAT ROMINA FURNITURE
Fabricat să reziste peste generații, mobilierul realizat sub acest brand este 100% din lemn masiv de fag. Compania garantează satisfacție deplină, nu doar în design și finisare, dar și în ceea ce privește structura și modul de asamblare. Dar, cel mai important, conducerea companiei are standarde extrem de ridicate în privința siguranței, astfel că toate finisajele, disponibile în două tipuri, pe bază de apă și pe bază de ulei, sunt certificate Greenguard Gold, asigurând astfel un mediu curat și sigur.
BRADUL MĂNECIU PROMOVEAZĂ MOBILIER DE LUX CARE REDĂ ATMOSFERA INTERIOARELOR AMERICANE
Ing. Adrian Pupeză, manager BRADUL MĂNECIU: „Ca de fiecare dată, la fiecare eveniment de profil unde suntem prezenți, venim cu un concept nou. Anul acesta la Salonul de mobilă din Milano am prezentat o gamă de mobilier de lux care redă atmosfera interioarelor americane. Stilul abordat de această dată este Hollywood Glam, Hollywood Regency, un stil luxuriant care ne ajută să exemplificăm preocuparea noastră pentru produsele cu care venim pe piață. Caracteristica principală a acestui stil este mobilierul tapițat, mobilier tipic BRADUL MĂNECIU. Piesele expuse sunt piese statement, care se evidențiază prin calitate, forma și design particular. Pentru realizarea lor am folosit catifeaua, un material cu strălucire, în culori bogate cum ar fi albastru marina, verde smarald, mov prună și maro forest, toate acestea cu accent metalic, folosit pentru a adăuga sentimentul de lux și glamour. Alt material nelipsit este metalul polisat, în nuanțe de argintiu si auriu, dar și sticla care ne ajută să evidențiem forma și culorile alese și oglinda ca ultim accent, acela de a reflecta lumina, pentru a scoate în evidență luciul materialelor folosite.”
PENTRU CAREL WOODWORKS PIESA DE REZISTENȚĂ DE LA MILANO A FOST REZISTENȚA ÎNSĂȘI
Elena Birtoc, administrator CAREL WOODWORKS: „De această dată am preferat o expunere mai mare a suprafețelor din lemn masiv, a meselor, fapt concretizat prin poziționarea acestora pe verticală, cu ajutorul unui soclu. Astfel se pot observa mult mai bine finisajele, textura lemnului și canturile meselor. Am vrut să demonstrăm că acest produs nu este doar o masă, este o construcție, o lucrare de rezistență la propriu. Este o metaforă, îmbină începutul cu sfârșitul. Orice masă are nevoie de o construcție, o casă, o cameră. Noi am încercat să prezentăm concomitent aceste două elemente, beton și lemn. Astfel că inspirate din sectorul construcțiilor, picioarele mesei și ale băncuțelor sunt din beton, iar partea de lemn de stejar are o grosime de 9 cm, pentru a conferi produsului o tentă industrială.”
CREATIVE CONCEPT A ADUS LA MILANO PIESELE CONSACRATE SUB BRANDUL MARK OLIVER
Vasile Giurgiu, manager CREATIVE CONCEPT: „Produsele prezentate la Salone del Mobile au fost mesele și măsuțele din noua colecție a firmei Creative Concept, produse ce încântă ochiul prin simplitatea liniilor, prin aparenta fragilitate a blaturilor, în contrast cu robustețea lor reală, prin alăturarea armonioasă a finisajului blaturilor cu forma și culoarea picioarelor metalice. Pa lângă acestea, au fost expuse scaunul din fier și piele naturala tăbăcită vegetal, biblioteca din metal cu polițe din lemn furniruit și oglinda pe structură de fier. Masa LEGENDARY a fost piesa de rezistență apreciată de toți vizitatorii.”
DIS PROD A PROMOVAT COLECȚIA DE PRODUSE REALIZATE SUB BRANDUL BY DURIEUX
Yann Durieux, manager DIS PROD: „La Milano ne-am prezentat cu colecția Parizian Chic, un fel de classic with a twist, respectiv mobilă clasică la care am adăugat picioare moderne, diferite. Mobila a fost vopsită manual, într-o nuanță bleu canard ce pune în valoare acest stil. Poate părea simplă, însă noi am încercat 30 de nuanțe înainte să ajungem la aceasta. Modelele noastre sunt bine finisate, sunt frumoase și de calitate, iar vizitatorii le-au apreciat.”
Citește și:
- SALONE DEL MOBILE.MILANO, participare masivă și afaceri în creștere
- ECOMATRIX, MOBILA DALIN, MONTANA CÂMPENI, NORDARIN PROD COM, PURE HOME COLLECTIONS și QUADRA INVEST la SALONE DEL MOBILE.MILANO 2019
- SESSIO.EU, SIMEX, SZEL MOB, TRANSILVANIA PRODUCTION și UBIKUBI la SALONE DEL MOBILE.MILANO 2019
Pingback:SALONE DEL MOBILE.MILANO, participare masivă și afaceri în creștere - Revista Mobila mai 14, 2019
Pingback:SALONE DEL MOBILE.MILANO, participare masivă și afaceri în creștere - APMR - Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România mai 14, 2019
Pingback:SESSIO.EU, SIMEX, SZEL MOB, TRANSILVANIA PRODUCTION și UBIKUBI la SALONE DEL MOBILE.MILANO 2019 - Revista Mobila mai 14, 2019
Pingback:ECOMATRIX, MOBILA DALIN, MONTANA CÂMPENI, NORDARIN PROD COM, PURE HOME COLLECTIONS și QUADRA INVEST la SALONE DEL MOBILE.MILANO 2019 - APMR - Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România mai 14, 2019