25 DE MODALITĂȚI DE A-ŢI MOTIVA ANGAJAŢII – III
22Leadership și motivarea angajaților: factori cheie ai performanței unei organizații (III)
18. DEMONSTRAȚI-VĂ CUNOȘTINȚELE
Puteți fi cea mai motivațională și inspirațională persoană din lume, dacă nu vă lipsesc cunoștințele. Fără aceste cunoștințe vă lipsește credibilitatea, iar angajații nu vă vor lua în serios, ca leader, dacă nu sunteți credibili.
Nu toți angajații au același tip de personalitate. Trebuie să fiți flexibili în modul în care conduceți relația cu fiecare individ. Unii au nevoie de o urmărire mai atentă, în timp ce alții vor excela atunci când li se oferă mai multă independență.
20. CÂȘTIGAȚI-LE ÎNCREDEREA
Ca leader, aveți o mare responsabilitate: organizația și personalul acesteia depind de voi. Atunci când v-ați înțeles pe deplin scopul și rolul, generați încredere, care va conduce la crearea unei echipe la fel de încrezătoare.
21. ARĂTAȚI-LE CĂ LE APRECIAȚI IMPLICAREA
Angajații doresc să se simtă implicați în dezvoltarea organizației. Permiteți și chiar încurajați acest lucru. Faptul că simt că fac parte din viitorul organizației îi va inspira să fie mai productivi. Nu numai că acest lucru va ajuta organizația, dar, de asemenea, îi va pregăti pentru un eventual rol semnificativ în viitor.
22. ÎNCERCAȚI SĂ VĂ CUNOAȘTEȚI ANGAJAȚII
Petreceți ceva timp cu personalul din organizație, astfel încât să reușiți să îl cunoașteți. Veți avea angajați mult mai productivi dacă aceștia știu că vă pasă cu adevărat de ei și că vă preocupă nevoile și așteptările lor.
23. FIŢI TRANSPARENT
Un bun leader permite angajaților să vadă cine este el cu adevărat. Transparența duce, de asemenea, la rezolvarea mai rapidă a problemelor și la un nivel de încredere crescut între leader și angajați.
24. CEREȚI-LE PĂREREA PERIODIC
Puneți-vă în mod constant mintea la lucru, atât pe a voastră cât și pe cea a personalului, prin organizarea de sesiuni de brainstorming frecvente. Acest lucru inspiră și motivează angajații să fie în mod constant conectați la idei noi, inovatoare.
25. FIȚI ACCESIBIL
Parte din a fi leader presupune a fi acolo pentru angajații voştri. În cazul în care aceștia au o întrebare sau au nevoie de sfatul vostru, asigurați-vă că ați făcut cât mai facil accesul lor către voi. Cu tehnologia de azi, nu există nici un motiv pentru ca personalul din organizație să nu poată lua legătura cu voi, atunci când are nevoie.
Bibliografie https://www.entrepreneur.com/article
Citeste si > 25 DE MODALITĂȚI DE A-ŢI MOTIVA ANGAJAŢII – I
Pingback:25 de modalități de a-ţi motiva angajaţii - I - Revista Mobila mai 4, 2017
Pingback:25 DE MODALITĂȚI DE A-ŢI MOTIVA ANGAJAŢII - Revista Mobila mai 6, 2017