Home / Industria Mobilei  / O nouă identitate de marcă pentru Lectra

O nouă identitate de marcă pentru Lectra

 

Reflectând cu hotărâre era digitală, noua identitate de marcă a companiei Lectra se inspiră din strategia sa orientată spre clienți și ancorată în conceptele Industriei 4.0

 

Lectra, partenerul tehnologic al companiilor care folosesc țesături și piele, dezvăluie o nouă identitate de marcă. Aceasta reafirmă cu tărie orientarea digitală a strategiei Lectra, creată pentru a sprijini companiile din industriile modei și confecțiilor, auto și de mobilă să prospere cu ajutorul conceptelor Industriei 4.0.

 

Conceput cu agenția ComCorp, noul univers de marcă al Lectra reflectă evoluția permanentă a companiei și accentuează rolul său de deschizător de drumuri la începutul celei de-a patra revoluții industriale. Noul univers de marcă evocă puternic inovația înscrisă în ADN-ul Lectra, valorificând cele patru valori ale companiei: „Caring, Committed, Insightful, Visionary” (Preocupare, Angajament, Perspicacitate și Viziune).

 

Modern și elegant, noul logo exprimă poziționarea la un nivel superior a Lectra, mândră să colaboreze cu companii avangardiste, și subliniază evoluția ofertei sale prin analiza datelor. Pixelii pătrați din noua cartă grafică reprezintă o transpunere vizuală a direcției digitale a companiei. Totuși, culorile atât de distinctive ale Lectra rămân neschimbate. Acestea reamintesc fidelitatea Lectra față de clienții săi și obiectivul de a fi partenerul lor tehnologic preferat.

 

Sloganul „Empowering customers through industrial intelligence” confirmă angajamentul Lectra de a le oferi clienților mijloacele de a-și realiza ambițiile. Urmărind întotdeauna atent tendințele industriale în sectoarele de activitate ale clienților, Lectra concepe în permanență soluții în sprijinul clienților în era digitală, facilitându-le tranziția către industria de mâine.

 

Un pionier în domeniul internetullucrurilor începând din 2007 și implicată activ în prezent înIndustriei 4.0, Lectra amplasează colectarea și analiza datelor în centrul ofertei sale. Noțiunea de inteligență industrială este fundamentală pentru implementarea lanțului valoric digital pentru clienți, facilitând interconectarea în timp real între echipele de proiectare și de dezvoltare a produselor, fabrica inteligentă, furnizori și consumatori.

 

„Noua identitate de marcă a companiei Lectra reflectă fidel evoluția strategiei sale, expertiza sa, precum și istoria sa bogată”, declară Alexis Noal, vicepreședinte, ComCorp. „Această nouă identitate este rodul unei colaborări strânse cu echipele Lectra la fiecare nivel și se hrănește din schimburile noastre recente cu clienții și partenerii Lectra.”

 

„2017 a fost unul dintre cei mai activiani ai Lectra, începând cu anunțarea noii strategii, concepută pentru a-i ajuta pe clienții noștri să reușească intrarea în era Industriei 4.0. Strategia ne-a inspirat pe deplin atunci când am refăcut toate elementele fundamentale ale mărcii. Noua identitate vizualăLectra, pe care avem plăcerea să o dezvăluim astăzi, exprimă dinamismul companiei, viziunea sa îndrăzneață și ambiția care ne animă pentru a veni în sprijinul clienților”, a subliniat Céline Choussy Bedouet, Director de marketing și comunicare.

 

Descoperiți noua noastră identitate de marcă aici!

 

Urmăriți Lectra pe rețelele sociale: Linkedin, Facebook, Instagram, Youtube, Blog

 

Despre ComCorp

 

ComCorp este o agenție europeană independentă de comunicare, specializată în construirea încrederii și reputației companiilor și mărcilor. Având o gamă vastă de competențe, servicii și soluții, oferta sa acoperă întreg lanțul valoric de comunicare, de la consiliere strategică la măsurarea performanțelor, și include relații cu media, comunicare corporativă și financiară, managementul crizelor, conținut, redactare și editare, comunicare internă, campanii publicitare, digital, evenimente, comunicare de marketing și comercială. De asemenea, ComCorp se poziționează ca partenerul preferat al companiilor care au nevoie de asistență, îndrumare și expertiză pentru conceperea, planificarea, organizarea și implementarea strategiilor lor de comunicare. Fondată în 2013 de către Charles de La Rochefoucauld și având sediul la Paris, ComCorp este membru activ al trei rețele internaționale complementare de agenții independente.

 

Găsiți ComCorp pe Twitter

 

 

Despre Lectra

 

Pentru companiile care insuflă viață în garderobele noastre, în interioarele autovehiculelor, în mobilier și multe altele, Lectra concepe tehnologii de calitate superioară care facilitează transformarea digitală a industriei lor. Oferta Lectra pune la dispoziția mărcilor și fabricanților mijloace de la design la producție, asigurându-le respectul pieței și liniștea pe care o merită. Înființată în 1973, Lectra are în prezent 32 de filiale în întreaga lume și servește clienți din peste 100 de țări. Având peste 1.600 de angajați, Lectra a raportat venituri de 288 milioane USD în 2016 și este cotată pe bursa Euronext (LSS).

 

Pentru mai multe informații, accesați site-ul www.lectra.com

 

 

Informații de contact pentru presă:

 

Sediul central Lectra / Departamentul de presă                                 

Nathalie Fournier-Christol

t: +33 (0) 1 53 64 42 37

e: n.fournier-christol@lectra.com

 

H+K Strategies Paris

Laura Béquart / Marion Larivière

t : +33 (0)1 41 05 44 63 / 44 55

e: lectra.france@hkstrategies.com

Prezentare generală a recenzie
NU EXISTĂ COMENTARII

POSTEAZĂ UN COMENTARIU